Margootje wordt 12

De eendjes van Margot

 

Twee 1tjes zwemmen weg

Ze rimpelen het water

Wie weet komen ze terug

Een beetje of veel later

 

Ze geven dikke kussen

Gestoei, gekir, gevlei

En maken ondertussen

Een derde eentje bij

 

Wat kunnen we verwachten

Bereken het maar zelf

Nog 99 jaar wachten

En Margot is 111

 

2 eentjes

 

4 gedachten over “Margootje wordt 12

  1. voor Margootje met haar 12de verjaardag en proficiat voor de papa met…het passend gedicht!
    Maak er een mooie dag van !
    Mag M-tje nu ook al een glaasje wijn proeven?

    Like

  2. heeele dikke (late) proficiat voor het kleine cupidootje .. Heb je er geen Bordeaux uit ’95 op gedronken (schitterend jaar, als ik me ni vergis) ? Als mijn Wine Cellar II me niet bedriegt heb ik er nog 1tje in de kelder van Grafé Lecocq .. Schol !

    Like

  3. van ’95, wel wat Sauternes, een Bandol en 1 fles Grand puy lacoste maar ik denk dat ik die pas open op haar 18de.
    En dat flesje vin jaune daar mag ze tot haar 81ste mee wachten…
    Cheers!

    Like

Reacties zijn gesloten.