So this is X-mas, already

 

Nog even aanstippen dat er op ons weekendje ( shit, ondertussen alweer een week geleden ) niet enkel gegeten en gedronken werd. Er werd ook gezongen, gedanst en gekwist.

De kinderkwis zorgde voor spetterende ambiance, de versie voor volwassenen was een kolfje naar de hand van de allerslimsten. Twee keer raden wie de winnaar was. 

 

Ik geef nog even mijn top 3 mee van het weekend.

 

 

De beste wijn :

1.     Pontet Canet 1997

2.     Les Ormes de Pez 1999

3.     Labégorce 98 en 99 en Monbrison 99

 

De mooiste en leukste vrouwen :

1.     Veetje 1969

2.     De 3 andere

     3. Die zevende koe vanaan ’t begin van de stal te tellen
 
Hier nogmaals mijn dank aan Gerten en Onzils voor het schitterende initiatief.

 

Straks naar mijn lieve zus en schoonbroer voor één van de topavonden van het jaar.

Neen, niet om de kalkoen, de kerststronk of de kerstliederen.

Om het gezelschap natuurlijk.

Én toch ook wel een beetje ( oké, vooral ) omdat ik hoogstpersoonlijk in de met topwijnen gelardeerde kelder van Pétrus eigenhandig de te drinken flessen voor de avond mag uitkiezen.

Halleluja en Hosanna in den Hoge en zo.

 

Prettig Kerstfeest !