Wijnclubken op 1 april

verslagje volgt…

Gerten, reeds verslagen

 

4 gedachten over “Wijnclubken op 1 april

  1. Yo de man,

    vannacht heerlijk geslapen, opgestaan met een nog levendige taste van uitgerijpte Sauternes, ongelooflijk !!!
    ’t was er weer lap op gisteren. Schitterende wijnen en bij deze mijn oprechte dankbetuiging voor deze unieke ervaring.
    Mooi opgebouwde proeverij – merci da we uw curiosum in ’t begin voorgeschoteld kregen… grootste kans op slagen om crescendo te eindigen.
    Véél genoten en geleerd.

    Bedankt,
    Sint Canarus

    Like

  2. Ook beste drank.

    Alleen had ik het gevoel dat mijn smaakpapillen op een bepaald moment afhaakten.

    Like

  3. Ik dacht dat het mijn benevelde toestand was die mij nog sauternes liet proeven tot ’s middags, maar het lijkt dus waar geweest te zijn !

    Vinejo, merci. ‘T was goe.

    Like

Reacties zijn gesloten.