Slippertje of the tongue

Kom erbij !

Snel de deur dicht voor de kou

Shttt…stil

Je koele uiterlijk maakt me warm vanbinnen

Ik wíl je

Nu

Op de tafel

Ja !

Hmm...

Oké, doe maar open, snel

Ploep, d’ eruit

Aaaah…laat het erin glijden

Zie ik tranen van genot ?

Mmmmh…je geur bedwelmt me

Veel beter dan die Channel van mijn vrouw

Lekker vettig

Hmmm…

Laat me genieten van je fruit

Aan m’n lippen, oooh

Op m’n tong, aaah

In m’n mond oeeh

Kleine beetjes

Nog

NOG

NOG !

 

Mijn minnares,

Chateau Guiraud, Sauternes 2001





6 gedachten over “Slippertje of the tongue

  1. Voor nog geen 50 euro lijkt me dit zo te horen best wel een aardige beurt. Is daar ook een magnumversie van te koop?

    Like

  2. ’t Was maar een half flesje, maar zoals mijn vrouw onlangs nog zei : ” t is de grootte niet die telt “.

    Like

  3. Dat kleine cadeautje was toch geen fleske Channel, mag ik hopen? Want anders moet ik haar daar toch eens iets over vertellen dat ik hier onlangs hoorde…

    Like

  4. …verstaan vrouwen de kunst om de waarheid zo omfloerst te brengen dat mannen zich niet ge-klein-eerd voelen.

    Like

Reacties zijn gesloten.